dilluns, 29 de desembre del 2008

Propòsit del Blog.

A la meva vella guia esgrogueïda hi ha més de dos centes espècies d'ocells marcades però ara mateix dubto que en pugui identificar més d'un centenar. Això em passa perquè moltes vegades els companys em deien: Mira! Darrera allà a la branca hi ha un x, i jo l'anotava però no em fixava amb les seves característiques per identificar-lo.

TINC PARDALETS AL CAP

Ara torno a tenir Pardalets al cap. Torno a tenir la obsessió dels ocells i aquest cop en vull aprendre per mi mateix. En vull saber d'ocells. No vull que em torni a passar el mateix. I per tant, vull començar de zero i fer-ho pas a pas.

-UN BLOG PERSONAL-

Aquest és un blog personal. Un blog on col·locar les meves observacions. Els llocs on he anat, les meves fotografies...

-D'INIACIÓ A L'OBSERVACIÓ D'OCELLS

Però aquest blog també vol ser una eina útil per tot aquells que es volen introduir en aquest món. Sempre va bé veure com ha començat algú des de zero si tu també hi comences. I em queda clar que és un blog d'observació d'ocells no d'ornitologia. La ornitologia és una ciència, nosaltres no arribarem a tant ens quedem en un primer estadi. No som tant ambiciosos i per tant no tant importants i en conclusió el benestar i la conservació dels ocells i els seus hàbitats sempre passaran per davant nostre.