dilluns, 23 de març del 2009

La Sallida. Montblanc.

Tipologia: ZONA HUMIDA
Localitat:
Montblanc
Accessos: N-240 fins a Montblanc o l'AP-7 (Sortida 9).
Montblanc disposa d'estació de tren i d'autobús.

Està a 5-10 minuts del centre de Montblanc s'hi pot anar perfectament a peu. Sortint de Montblanc per la carretera de Prenafeta (al costat de la benzinera) ja trobarem el primer pal indicador, abans d'arribar a la primera rotonda ja trobarem la zona de la Sallida.

Petita zona humida a la confluència de l'Anguera i el Francolí ideal per passejar i entretenir-se una estona. Hi ha uns quants panells indicatius. Llàstima que la passarel·la per passar el riu se l'endugués una riuada i que hi ha una de provisional que em penso que no resistirà la propera. Al final del recorregut en un estany hi ha un amagatall però malgrat els pals indicadors es difícil de trobar.

S'hi s'arregla una mica i es continua treballant serà una bonica zona de ribera. No deixeu de visitar Montblanc si no hi heu estat.


4 comentaris:

Màrius ha dit...

Hola.
Estic content que t'hagi agradat el lloc.
Aquest és un indret que vaig "descobrir" fa molts anys i ara en fa uns quants, amb el CHNCB els vaig engrescar per a empendre accions de restauració, que ja has pogut veure.
Jo hi vaig estar també el dia 20 passat, i vaig comprovar que ha pagat molt la pena. L'aguait està a un lloc ideal, davant del petit aasut on sempre hi ha mots ocells.

El barranc de l'Argentada ha dit...

Hola Màrius,

Hi he estat dos cops el primer no vam poder travessar el riu perquè el pont estava a terra, però vaig veure l'aguait des de l'altra banda.

Diumenge no tenia gaire temps i els pals indicadors ens vam endur al mig del canyar però no vam veure l'aguait. Ara entendràs perquè em costa veure tant ocells, no veig ni els amagatalls!

També haig de dir que el vaig descobrir gràcies al teu bloc. Així que gràcies.

veronica ha dit...

hola
que dir de aquest indret, es maravellós, amb una calma total, jo m´hi passejo gaire be dos o tres cops per setmana per aquella zona.
Gracies per fer una ruta tant bonica

El barranc de l'Argentada ha dit...

Quina enveja Verònica,

Vés informat si veus coses interessants