dimecres, 25 de febrer del 2009

I edició del concurs fotogràfic “Tinc pardalets al cap”

No volíeu un concurs amb premis i tot ? doncs ja el teniu. Els premis són petits perquè un és pobre.

Premi a la millor fotografia de pardalets.



BASES

  • Totes les imatges han de contindre almenys una de les següents cinc espècies de pardals. Pardal comú Passer domesticus, Pardal xarrec Passer montanus, Pardal de Passa Passer hispaniolensis, Pardal roquer Petronia petronia o Pardal d'ala blanca Montifringilla nivalis. S'admeten fotografies i fotomuntatges.
  • Totes les fotografies que hagin causat un dany a les aus seran desqualificades.
  • El termini de presentació de fotografies serà fins el dia 27 de juliol, diada de les Santes de Mataró, a les 24h.
  • Del dia 6 d'agost (Festa Major de Vimbodí) fins al dia 8 de setembre (Mare de Déu del Torrents) s'efectuarà la votació popular a través d'una enquesta al mateix bloc.(El jurat es reserva el dret de variar lleugerament aquestes dates).
  • El jurat es reunirà el dia 8 de setembre (Mare de Déu dels Torrents) o propers i constarà de mi mateix i de tota la família que s'aplegui per celebrar la festa de la patrona del poble. Els criteris es decidiran sobre la marxa i a l'hora del cafè.
  • S'atorgaran dos premis
Premi “Tinc pardalets al cap”: un assortit de Rifacli de 700 g (vanos, carquinyolis, cubanos, neules...). Aquest premi l'atorgarà el jurat.

Premi popular. Una bossa de neules de Can Graupera (Mataró). Aquest premi s'atorgarà per votació popular.
  • El jurat es compromet a enviar el premi a qualsevol punt dels Països Catalans (més lluny no tinc peles!).
  • Els autors cedeixen el drets de les fotografies perquè es publiquin al bloc: Tinc pardalets al cap.
  • Els participants seran els blocs i no els autors. Només s'admetrà una fotografia per bloc participant.
  • Els participants han d'enviar la fotografia en format jpg a l'adreça ANTONI_TRAVE@HOTMAIL.COM, amb: títol, espècie de pardal a la fotografia i bloc participant (nom i adreça http) La publicació de la fotografia al bloc TINC PARDALETS AL CAP implicarà l'acceptació de la mateixa a concurs. Les fotografies concursaran en les dues categories de forma automàtica.

La participació implica l'acceptació d'aquestes bases, l'organització es reserva el dret de variar aquestes bases.

2 comentaris:

Màrius ha dit...

Hola.
Ostres! Quina premis, tot just se m'està acabant l'assortit de Rifacli que vaig comprar el darrer dia que vaig fer el segon SOCC d'hivern...no podria ser més oportú.
Ara, com que vull merèixer-ho de debó, aniré expressament a fer fotos de pardals, no em sembla just aprofitar-ne una de ja feta, com la que vaig fer el darrer dia que vaig estar de calçotada a Valls i la pots veure al bloc:
http://vallsclaricatala.blogspot.com/
Que guany el millor!

Jordi ha dit...

Caram, veig que la competència serà dura. Que guanyi el millor!